Mému muži počítače nerozumí

18.10.2017


Můj muž je někdy fakt zvláštní stvoření. Dnes jsme si řekli, že si uděláme chvilku klidné a pěkné odpoledne. Já u svého notebooku, on u svého. 😊Pravda, ideální v dnešní době, kdy všichni čučí do mobilů, tabletů a podobně, a byť spolu sedí, tak spolu nemluví. Ale my spolu mluvíme, fakt, jen jsme si potřebovali každý něco u svého stroje udělat. Manžel slavnostně zapnul svůj obstarožní Acer, který jsme asi před osmi lety dostali při koupi sekačky. Takový ten mini, na který já už vůbec nevidím. 😊 Ale celé roky sloužil dobře, baterka výdrž jako blázen, tak proč se ho zbavovat.
Jaké bylo manželovo zděšení, když noťásek zapnul a ejhle, nějaké nové "okno" vlevo na obrazovce. No, z mého laického pohledu to vypadalo, že obrazovka to má za sebou. Manžel začal hořekovat, co to jako je, jak je to víte kde, co on si teď počne a snad si nejdebože nebude muset kupovat nový! Zrovna teď, když se naše finance s novým topením poměrně ztenčily. "Co s tím mám dělat?" upřel na mě zoufalý pohled, tak jsem mu poradila pár fíglů ať je zkusí, ale nic. No a pak jsem málem spadla ze židle, protože to z něj začalo lézt. "No je fakt, že mi spadl, ale vždyť byl vypnutý, tak se mu přece nic nemohlo stát. To určitě není tím!" Málem jsem omdlela. 😊Můj docela inteligentní manžel pronese takovou kravinu. Tak chápu, že se chtěl nějak zachránit. 😊Ale toto? Tak mu říkám: "To si piš, že je to tím." A padala jsem málem podruhé, protože mi řekl, že však on mu už spadl mockrát a nikdy se nic nestalo. 😊 😊 😊 Prostě chlap!
Nakonec uznal, že asi tentokrát spadl blbě. 😊 No a aby zjistil, jak se to mohlo stát, tak ho vzal a několikrát upustil asi z půlmetrové výšky na zem. A vždycky prohlížel obrazovku v naději, že se zase vrátí do původního stavu. Nevrátila. A myslím, že už nikdy nevrátí. Jako noťas má výdrž, jede pořád. Jen ta obrazovka se mírně zhoršila. Před tím alespoň většina obrazovky šla,
teď už nikoliv. 😊 Nutno podotknout, že můj muž umí úplně všechno. Udělá elektřinu, rozvody, odpady, obklady, nové zdi, omítky, skříně, celou komplet koupelnu, podlahy, prostě cokoliv a ještě dokonale a bezchybně. Ale jako opravář elektroniky se jaksi neosvědčuje. Čím to? Sakra? 😊 😊 😊
No nic, skončilo to tím, že si teda bude muset koupit nový. Tak mu říkám, ať si koupí růžový, že si ho vezmu, on si vezme můj dva roky starý, že by byla škoda, aby s novým mlátil o zem v domnění, že "naskočí", pokud se mu tam objeví nějaký error.
Odjeli jsme do města, vezla jsem ho na firemní večírek a po cestě mu volal šéf, tak mu muž vysvětloval, že potřebuje nový noťas a co s ním má. Šéf mu radil, ať je v klidu, že to může být jen nějaká blbost, že by se to mohlo dát opravit. No můj drahý muž mu jaksi zatajil, že s ním ještě několikrát praštil při pokusu o opravu o zem. 😊Myslím, že to už nerozchodí nikdo. No nic, rozloučíme se s ošoupaným stařečkem, i když manžel prohlásil, že mu ještě dá šanci, ale musí sehnat někoho, kdo to opravuje. 😊 Jak já dnes mohla být otlučená, kdybych pokaždé při jeho výplodu spadla ze židle nevím, ale asi by to bylo dost. 😊
No a tak možná budu mít nový a růžový! Anebo modrý! Anebo fialový! Anebo bílý! Anebo taky žádný.☹ 😊 Je fakt, že na ten svůj jsem už totiž zvyklá, mám v něm všechno tak jak potřebuju a nechce se mi stěhovat do nového. No ale..... ????? 😊 😊 😊Nikdy neříkej nikdy. 😉 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky