Proč píšu?

18.10.2017

Píšu si už dlouho. Část mého psaní můžete číst v sekce Mé blogy - prvotiny na iDNES. Proč jsem tam přestala psát vysvětluji v článku Beskydy. Chtěla jsem prostě něco svého, co si budu tvořit dle svých představ a co mě bude bavit. Píšu ráda, různé své myšlenky, postřehy, zážitky, vážně i nevážně, prostě tak nějak ze života. Tak jen budu už doufat, že to tak bude stále dál, že mě to bavit nepřestane, ať už to někdo bude číst, anebo ne. Potřebuji kus sebe ventilovat ven a právě psaní mi to umožňuje. Stejně tak třeba vaření, focení. První čtení je v podsekci Osobního blogu -  říjen 2017, bude následovat listopad atd. . Tak kdo má chuť, můžete chodit na čtecí či koukací návštěvu kdykoli se vám zachce. :)

Anebo taky na moji facebookovou stránku Celá já, kde jsem k nakouknutí, anebo k zastižení :)

https://www.facebook.com/Cel%C3%A1-j%C3%A1-1325865287491378/

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky